2011. január 14., péntek

Jönnek a próbák

"Nehéz dolog újra felállni", mondogatom mostanság. Sajnos elég sok dolog történik ami miatt jó nagyokat "puffanok", de úgy érzem néha szükséges ez. Segit megalázkodni. Azt hiszem Isten igy tanit az alázatra, figyelmeztet, hogy ne bizzam el túlságosan magam és benne bizzak a legjobban, nem pedig emberekben. Gyakran rájövök, hogy valójában milyen gyarló is vagyok. Sokkal hamarabb képes vagyok egy másik személyhez fordúlni segitségért, mint Istenhez.
Jó dolog az, hogy Isten olyan szobatársat adott nekem aki által épit (rengeteget épit) s aki figyelmeztet. Általa értettem meg, hogy minden amit Istentől kapok az ajándék és ahogy adta, ugyanúgy el is veheti, ha azt látja, hogy túlságosan elbiztam magam.
Amikor beléptünk az új évbe, Isten egy ének részletét helyezte a szivemre. Ez lett a év himnusza a számomra : " Segits Istenem, nem maradt más nekem, csak Te vagy reményem, bocsásd meg bűneim és adj békét nekem, adj szabadulást, adj kérlek gyógyulást a szivemnek, hogy örülhessek végre Te benned."

2 megjegyzés: