2011. január 21., péntek

Mert Ő csodálatos és Nagyon szeret engem

Hihetetlen, hogy Isten mennyire szeret engem. Igazából föl sem tudom fogni. Engem, bűnös embert, aki napról-napra vétekezik ellene... HIHETETLEN!!! Már két nagy vizsgán túl vagyok. Tanultam rájuk, de úgy éreztem nem eleget, s ahányszor elindultam vizsgázni mindig azt éreztem, hogy nem tudok semmit. És igaz is. Én nem tudtam sok mindent, de Isten ...Ő mindent tud. Egész nap gyomorgörcsöm volt, izgultam és az utolsó percig tanultam. Az ember azt mondaná, hogy ez már a harmadik szesszió, igazán hozzá szokhatna már, de mégsem igy van. Ezek szerint én nem tudok hozzá szokni. Na de visszatérve. Indulás előtt sokat imádkoztam és elmondtam Istennek, hogy látja, hogy nagyon kevés dolgot tudok de legyen Ő velem, és Ő vezessen engem. Szóbeli vizsgák voltak és tudtam, hogy ott még improvizálni is tudok, szerencsére a beszéd elég jól fekszik nekem, abban nincs gond. Politikai filozófia volt az első vizsga ( valamiért szeretem a politikát, pedig azok annyit hazudnak(tisztelet a kivételnek) ). Megdöbbentem a tételen. Egy tétel volt amit tényleg nagyon jól tudtam és én pont azt húztam :D Hát nem csodálatos? És 10-est kaptam. Tudom azt, hogy az a 10-es nem az enyém, hanem Istené. Ő érdemelte meg és nem én. Aztán jött a második vizsga. Azt sem tudtuk hánykor van :)) Mi biztosra vettük, hogy 2-re kell menni, s közben nem is, mert 1-től volt. Előtte 5 perccel tudtuk meg, úgyhogy kapkodás, öltözés, fésülködés stb.. Ilyen gyorsan még sosem készültem el. Gyorsan leszaladtunk, a tanár még kint volt, úgyhogy még maradt kb 1 perc arra, hogy kifújjuk magunk. Ez is szóbeli volt... Szóval tétekhúzás, kidolgozás stb.  Leirtam pár sort amit tudtam, aztán vártam a soromra. Elmondta 1, 2 , 3 ember ...aztán hatásszünet. Nem akarta senki folytatni, úgyhogy vettem egy nagy levegőt és belefogtam. Elmondtam mindent amit tudtam, kb 3 perc allat. És 10-est kaptam, pedig nem érdemeltem meg. Úgy látszik Isten nagyon szeret engem :D És én is nagyon szeretem Őt.
És tudom azt, ha kissebb jegyet is kapnék, vagy valami nem sikerülne olyan jól, akkor is magasztalnám Istent, mert egyedül csak Ő méltó rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése